1. Úvodní ustanovení
- Tyto obchodní podmínky upravují právní vztahy mezi společností FlamingFox s.r.o. (dále jen „prodávající”) a kupujícím, který je spotřebitelem (dále jen „kupující”) prostřednictvím internetového obchodu prodávajícího. Internetový obchod prodávajícího je provozován na internetové adrese flamingfox.cz, a to prostřednictvím webového rozhraní (dále jen „webové rozhraní obchodu”). Uzavřením kupní smlouvy kupující potvrzuje, že se s těmito podmínkami seznámil a že s nimi souhlasí.
- Prodávající: Společnost FlamingFox s.r.o., IČO: 21177635, se sídlem 5. května 1125/2, Kolín II, 280 02 Kolín, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném u Městského soudu v Praze.
- Kupující: Fyzická nebo právnická osoba, která uzavře s prodávajícím kupní smlouvu.
- Zboží: Výrobky nebo služby nabízené prodávajícím, které jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího nebo nabídnuty jiným způsobem.
Smlouva: Smlouva o koupi zboží nebo služeb, která vzniká potvrzením objednávky kupujícího prodávajícím.
2. Objednávka a uzavření smlouvy
2.1 Kupující má možnost objednat zboží nebo služby prostřednictvím elektronického obchodu, e-mailu nebo jiným způsobem, který prodávající umožňuje.
2.2 Při zadání objednávky je kupující povinen uvést všechny požadované údaje správně a pravdivě. Prodávající neodpovídá za zpoždění nebo nemožnost plnění způsobené chybně uvedenými údaji kupujícího.
2.3 Smlouva je uzavřena okamžikem, kdy prodávající elektronicky nebo jiným způsobem potvrdí přijetí objednávky kupujícího.
2.4 Prodávající si vyhrazuje právo objednávku odmítnout nebo upravit, pokud zboží není k dispozici nebo v případě technických či logistických problémů.
2.5 Smlouva je možná uavřít v češtině nebo slovenštině.
3. Cena a platební podmínky
3.1 Ceny zboží jsou uvedeny na webových stránkách prodávajícího včetně všech zákonných poplatků, kromě nákladů na dopravu, které jsou uvedeny zvlášť.
3.2 Prodávající si vyhrazuje právo ceny kdykoliv změnit. Pro kupujícího platí cena uvedená v okamžiku odeslání objednávky.
3.3 Kupní cena může být hrazena prostřednictvím bankovního převodu, platební kartou nebo jinými platebními metodami uvedenými na webových stránkách prodávajícího.
3.4 Kupní cena je splatná před dodáním zboží, pokud není smluvně stanoveno jinak. V případě prodlení s platbou má prodávající právo stornovat objednávku, v případě platby na dobírku má prodávající právo si účtovat úroky z prodlení ve výši stanovené zákonem.
3.5 Údaje o nákladech na prostředky komunikace na dálku – kupující i prodávající platí své náklady na komunikaci, např. telefonní hovor apod.
4. Způsob dopravy a dodací podmínky
4.1 Prodávající dodává zboží kupujícímu prostřednictvím přepravce: Zásilkovna, a to na adresu uvedenou kupujícím v jeho objednávce. Je umožněna i platba při převzetí zboží (na dobírku).
4.2 Dodání zboží je realizováno pouze v pracovní dny, a to v termínech dle kupní smlouvy (dále jen „dodací lhůta”)
4.3 Prodávající se zavazuje dodat zboží v termínu uvedeném u jednotlivých produktů nebo dohodnutém s kupujícím. Dodací lhůty se mohou lišit v závislosti na dostupnosti zboží a dopravních možnostech.
4.4 Místem dodání je adresa uvedená kupujícím v objednávce. Náklady na dopravu hradí kupující, pokud není výslovně uvedeno jinak.
4.5 V případě, že je z důvodů na straně kupujícího nutno zboží doručovat opakovaně nebo jiným způsobem, než bylo uvedeno v objednávce, nebo v případě neposkytnutí dostatečné součinnosti kupujícím k uskutečnění předání zboží, je prodávající oprávněn požadovat náhradu důvodně vynaložených nákladů spojených s takovým opakovaným doručováním, a to zejména poplatek za uskladnění podle platných právních předpisů a náklady za opakované doručování, resp. dodání s jiným způsobem doručení. Tyto dodatečné náklady spojené s doručováním podle věty předcházející uhradí kupující prodávajícímu v termínu, uvedeném v dopise nebo emailu, který zašle prodávající kupujícímu.
4.6 Při převzetí zboží od přepravce je kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží. V případě zjištění jakýchkoliv závad toto uvést do dodacího listu. Jestli shledá porušení obalu svědčícího o neoprávněném vniknutí do zásilky, nemusí kupující zásilku od přepravce převzít. V tomto případě není prodávající oprávněn požadovat náhradu nákladů podle odst. 5 tohoto článku kupujícím. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že obal zásilky obsahující zboží byl neporušen.
4.7 V případě, že si kupující zvolí jako dodací adresu jeden ze Z-Boxů, je taky povinen zkontrolovat neporušenost obalů zboží a v případě zjištění jakýchkoliv závad, daný obal před otevřením vyfotit. Předtím, než kontaktujete prodávajícího a zašlete mu dané fotky emailem, otevřete zásilku a zkontrolujte dané zboží, zda je v pořádku, nebo poničené. V případě, že je zakoupené zboží poničené, tak je kupující povinen zaslat dané fotky neprodleně prodávajícímu.
4.8 V případě, že zboží není dostupné v obvyklé lhůtě, prodávající o tom neprodleně informuje kupujícího a nabídne mu alternativní řešení (prodlužení dodací lhůty, výměnu zboží, zrušení objednávky).
4.9 Prodávající neodpovídá za zpoždění způsobená dopravcem, přírodními katastrofami, vyšší mocí nebo jinými neočekávanými okolnostmi.
5. Přechod vlastnického práva a nebezpečí škody
5.1 Vlastnické právo ke zboží přechází na kupujícího až po úplném zaplacení kupní ceny.
5.2 Nebezpečí škody na zboží přechází na kupujícího okamžikem jeho převzetí od dopravce nebo prodávajícího.
6. Odstoupení od smlouvy
6.1 Kupující má právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu do 14 dnů od převzetí zboží, a to v souladu s ustanoveními zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku.
6.2 Pro odstoupení od smlouvy je kupující povinen kontaktovat prodávajícího písemně na emailovou adresu uvedenou na webových stránkách společně s formulářem pro vrácení (ke stažení zde).
Následně od prodávajícího obdrží informace, jakým způsobem balíček a kam odeslat, zpravidla kupující obdrží od prodávajícího unikátní kód, který slouží k odeslání balíčku zpět pomocí Zásilkovny.
Zboží musí být vráceno nepoškozené, nepoužité a v původním obalu. Zboží, společně s číslem objednávky (které stačí napsat na papír) přiložte do vráceného balíčku.
6.3 Náklady na vrácení zboží nese kupující, pokud není dohodnuto jinak.
6.4 Prodávající vrátí kupní cenu kupujícímu nejpozději do 14 dnů od obdržení vráceného zboží, a to stejným způsobem, jakým byla platba provedena.
6.5 V případě, že přijede zboží poškozeno, použito nebo bez originálního obalu, je kupující povinen uhradit náklady na uvedení zboží do původního stavu.
6.6 Mimosoudní řešení spotřebitelských sporů formou smírného řízení
V případě, že dojde mezi námi a spotřebitelem ke vzniku spotřebitelského sporu z kupní smlouvy nebo ze smlouvy o poskytování služeb, který se nepodaří vyřešit vzájemnou dohodou, může spotřebitel podat návrh na mimosoudní řešení takového sporu určenému subjektu mimosoudního řešení spotřebitelských sporů, kterým je
Česká obchodní inspekce
Ústřední inspektorát – oddělení ADR
Gorazdova 1969/24
120 00 Praha 2
Email: adr@coi.gov.cz Web: adr.coi.gov.cz
7. Reklamace a záruka
7.1 Prodávající odpovídá za vady, které má zboží při převzetí kupujícím, nebo které se objeví v záruční době.
7.2 Záruční doba činí 24 měsíců, pokud není uvedeno jinak. Kupující je povinen reklamaci uplatnit písemně nebo emailem a přiložit doklad o koupi. Není-li stanoveno jinak, můžete vadné zboží reklamovat pro vady, které vzniknou do 24 měsíců od převzetí. To neplatí pro:
- vady u věci prodávané se slevou, jedná-li se o vadu, pro kterou byla nižší cena ujednána;
- běžné opotřebení;
- u použité věci vady odpovídající míře běžného užívání nebo opotřebení, kterou věc měla v okamžiku, kdy jste zboží převzali; nebo
- případy vyloučené vzhledem k povaze zboží.
- pokud je na zboží uvedeno datum spotřeby, je záruční doba zkrácená a končí k datu uvedenému na obalu
- pokud spolu se svou objednávkou obdržíte jakékoli dárky, nemůžete reklamovat jejich vady.
7.3 Kupující je povinen přizpůsobit zboží přepravě, tedy zejména opatřit zboží ochranným obalem tak, aby nedošlo při přepravě k poškození. Zboží je třeba dodat kompletní tak, aby bylo možné uplatněnou vadu posoudit. Koupě zboží musí být vždy v rámci uplatnění reklamace prokázáno.
7.4 Kupující je povinen před odesláním reklamovaného zboží kontaktovat prodávajícího na emailové adrese uvedené na webu a sdělit mu, že chce zboží reklamovat.
7.5 Reklamované zboží, společně s číslem objednávky (které stačí napsat na papír), zašle kupující na adresu FlamingFox s.r.o.., která je:
FlamingFox s.r.o.5.května 1125/2
280 02 Kolín
7.6 Prodávající se zavazuje vyřešit reklamaci nejpozději do 30 dnů od jejího obdržení. V případě oprávněné reklamace (posouzené prodávajícím) má kupující právo na opravu, výměnu zboží nebo vrácení kupní ceny. Pokud bude reklamace zamítnuta pro nedůvodnost, bude o dané skutečnosti kupující informován písemně na email. Reklamaci i způsob vyřízení oprávněné reklamace (oprava, výměna zboží nebo vrácení kupní ceny) posuzuje a určuje prodávající.
7.7 Zboží bude ve lhůtě pro vyřízení reklamace zasláno na adresu uvedenou zákazníkem, případně, nebude-li tato adresa uvedena, bude zasláno na dodací adresu uvedenou pří objednávce zboží. Pokud si kupující nepřevezme zboží na dodací adrese, má prodávající nárok na náklady odpovídající opakovanému dodání zboží a/nebo poplatek za uskladnění stanovený dle platných předpisů.
7.8 Záruka se nevztahuje na vady způsobené nesprávným použitím zboží, nedodržením návodu k použití nebo mechanickým poškozením.
8. Ochrana osobních údajů
8.1 Prodávající se zavazuje nakládat s osobními údaji kupujícího v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 (GDPR) a dalšími platnými právními předpisy.
8.2 Osobní údaje jsou zpracovávány za účelem realizace kupní smlouvy, účetnictví, marketingu a pro účely plnění právních povinností.
8.3 Kupující má právo požadovat přístup ke svým osobním údajům, jejich opravu, výmaz nebo omezení zpracování.
8.4 Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen. Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete. Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás. Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely. Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
8.5 Podrobné informace o ochraně osobních údajů a používání cookies naleznete zde.
9. Závěrečná ustanovení
9.1 Tyto obchodní podmínky jsou platné od 23.9.2024 a nahrazují předchozí verze.
9.2 Prodávající si vyhrazuje právo tyto obchodní podmínky kdykoliv změnit. Změněné podmínky budou zveřejněny na webových stránkách a nabývají účinnosti dnem jejich zveřejnění.
9.3 Vztahy mezi prodávajícím a kupujícím se řídí právním řádem České republiky, zejména občanským zákoníkem.